Ο χρήστης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων και στην περίπτωση που υπάρχουν, δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή του είδους. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης αποδοχής από τον χρήστη της παράδοσης του είδους, θα θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη κατάσταση εξωτερικά και χωρίς αισθητικά ελαττώματα.
α) Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της Εταιρίας
Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της Εταιρίας:
Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας, τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την έγκριση της Εταιρίας για την επιστροφή, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον χρήστη.
Στις περιπτώσεις που η Εταιρία έχει εγκρίνει αντικατάσταση ή πίστωση προϊόντος, η επιστροφή του θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. απόδειξη λιανικής κ.ο.κ.) και πλήρη τη συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της Εταιρίας θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της Εταιρίας είτε μέσω courier (μόνο με την συνεργαζόμενη).
Στις περιπτώσεις που η Εταιρία προβαίνει σε ακύρωση συναλλαγής, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Εταιρία, η επιστροφή των χρημάτων στον χρήστη θα γίνεται ως εξής:
Η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της επιστροφής του/των προϊόντος/προϊόντων στην Εταιρία.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν ελλιπή, η Εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον χρήστη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και θα προβαίνει μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του χρήστη.
β) Ακυρώσεις
Εάν επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας θα επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 2104949409 ή θα στείλετε email στο sales@poonto.gr για την ακύρωσή της. Σε περίπτωση που έχουν ήδη αποσταλεί τα προϊόντα, θα πρέπει να μην αποδεχθείτε την παραλαβή αυτών, έτσι ώστε να επιστραφούν στην εταιρεία.